سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همدلی

قطعه از بهشت یکشنبه 86/12/19 ساعت 9:12 عصر

      قطعه ای از بهشت خدا

      هنگامی که بلبلان نغمه سر می دهند و بچه ها با شادی وارد گلستان مدرسه می شوند ، پیچکهای سبز با آهنگ شا دی آنها می رقصند و از دیوار گلستان بالا می روند و درختان همراه با آن ها،با نشاط ، شاخه های خود را در هوا پیچ و تاب می دهند.ومعلمان ،با دل های پرمهر،درهای بوستان علم را با کلید محبت می گشایند و گل های تشنه را به گشت و گذار در این بوستان دعوت می کنند تا از سر چشمه های آن بنوشند و سیراب شوند .

       آن جا جایی است که پنجره هایش به سوی آسمان باز است ،آسمان علم. و همه می توانند در آنجا پرواز کنند و آن قـدر اوج بگیرند که دیگر آنچه را روی زمین است کوچک در یابند .

       آن جا جایی است که با هر وزش نسیم ، بوی گلهای محبت هوایش را آکنده و رهگذران را سرمست می کند .

       پروانه ها این مکان را برای پرواز انتخاب می کنند و بلبلان برای سردادن آواز .ابرهای بهاری دوست دارند لطف خداوند را در آن جا به امانت گذارند تا هر چه بیش تر سبز و سبز تر شود.

       که می گوید ، شروعش سبز نیست ؟ در حالی که درختانش سبزند ، دل های معلمانش سبزند .خنده ی مدیرش سبز است و شا دی               بچه هایش نیز سبز.

       آری !

       خداوند قطعه ای از بهشت سبز خود را به لطف در زمین قرار داده است .پس باید این نعمت الهی را گرامی بداریم و با یاری یکدیگردر بهتر و سبز تر شدن آن بکوشیم . باید آنقدر آن جا سبز باشد که سنگ های زمرّدین هم به آن حسادت ور زند و در شگفتی بمانند




 


نوشته شده توسط: عبدالکریم اشرفی دهکردی


ِْلیست کل یادداشت های این وبلاگ

نوآوری
نوآوری
نوآوری وخلاقیت
[عناوین آرشیوشده]

خانه
مدیریت
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 

:: کل بازدیدها ::
29863


:: بازدیدهای امروز ::
9


:: بازدیدهای دیروز ::
1



:: درباره من ::

همدلی

عبدالکریم اشرفی دهکردی
در این وبلاگ سعی کردم مطالب علمی ،فرهنگی ،آموزشی و ... را به سمع و نظر بازدید کنندگان عزیزو مهربان برسانم . لطفا نظرتان را مرقوم فرمائید

:: لینک به وبلاگ ::

همدلی


:: پیوندهای روزانه::

ایران من زیباترین بهشت دنیا [40]
من وتو [22]
[آرشیو(2)]


:: آرشیو ::

بهاران
نکاتی چند از پشرفت وموانع آن
روان شناسی یادگیری
آموزشی



:: خبرنامه ::